رویه بازگردانی کالا
رویه بازگشت کالا
مشتری گرامی،
به منظور ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، لطفاً قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش آلفاتل، محتوای این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.
تیم آلفاتل تلاش میکند کالای خریداری شده را در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برساند. با این وجود، در صورت تمایل به بازگرداندن کالا، این امکان برای شما فراهم شده است تا ۷ روز پس از دریافت کالا، نسبت به بازگشت آن اقدام کنید.
ارائه خدمات در چارچوب قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.
کدام کالاها شرایط بازگشت دارند؟
- کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
- محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، ۷ روز مهلت بازگشت کالا دارند. در صورت عدم سلامت فیزیکی، کالا در لحظه تحویل قابل بازگشت خواهد بود.
- در صورت وجود خرابی، مشکل یا ایراد فنی و ظاهری در کالای خریداری شده پس از بازگشایی جعبه، لازم است حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل، موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش آلفاتل اطلاع دهید. پس از این مدت، آلفاتل مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
- کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف آلفاتل ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه کالا نمیشوند.
- محصولاتی که دارای گارانتی بلندمدت هستند، در صورت بروز هرگونه مشکل، باید به شرکت گارانتیکننده ارسال شوند. آلفاتل مسئولیتی در قبال گارانتی این محصولات ندارد، اما با هماهنگی قبلی، امکان پذیرش برخی از محصولات با گارانتی در دوره بعد از ۷ روز وجود دارد.
شرایط بازگشت کالا
- جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید با شماره ۰۲۱۶۸۵۵۴ و در چت سایت پیام ارسال نمایید.
- در پیام، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
- تیم آلفاتل حداکثر پس از ۱ روز کاری به پیام شما پاسخ خواهد داد.
- تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب آلفاتل روی کالا باشند.
- پیش از ارسال کالا، حتماً با بخش خدمات پس از فروش آلفاتل هماهنگیهای لازم را انجام دهید و از ارسال کالا بدون هماهنگی قبلی خودداری نمایید.
- کارشناسان خدمات پس از فروش آلفاتل، طی ۲ الی ۳ روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به شما اعلام خواهند کرد.
- در صورت نیاز به استرداد وجه، مبلغ تا ۲ روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد.
شرایط انصراف از خرید
- در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد شما است، حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
- بازگشت کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در شرایط اولیه (پلمپ) بوده و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. در غیر این صورت، امکان بازگشت محصول وجود نخواهد داشت.
هزینههای ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
- در صورتی که ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیبدیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آلفاتل باشد، هزینههای ارسال به عهده آلفاتل است.
- برای واریز هزینه پست به حساب شما، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به آلفاتل ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آلفاتل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده شما خواهد بود.
- اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید، برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
- فروش و ارسال صرفاً از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.
شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۶۸۵۵۴
آلفاتل، همراه شما در خریدی مطمئن و آسوده!
بازخوردها